March 11, 2008

奈何

This song is one of the song for HUAN ZHU GEGE 3. I remember this song deep in my heart and somehow its just touches my heart now.

我和你两个伴着灯儿坐 我低头无语 你眉头深锁
好花好月好良宵 它不属于你 也不属我
心事几万重 只有情默默 想对灯儿说 灯儿不解我
花好月好良宵 如此虚度过 泪珠悄悄落
错 错 错 一路走来是谁错
这 这 这 这份惆怅与谁说
好花好月好良宵
你也是奈何 我也是奈何 奈何奈何 奈何奈何

1 comment:

Adel said...

life is full of 无可奈何